MIROM ROESELARE werft aan: Administratief medewerk(st)er

Jouw functie
Als medewerk(st)er administratie maak je deel uit van de dienst administratie en leg je verantwoording af aan het diensthoofd administratie.
De medewerkers administratie zijn in hoofdzaak verantwoordelijk voor: de ondersteuning van de boekhouding, de facturatie, het verwerken van aanvragen voor de inzameling van grofvuil, de administratieve opvolging van de tuinafvalophaling en de aankoop en opvolging van kantoormateriaal. Bovenstaande taken worden verdeeld over de verschillende medewerkers.
Daarnaast fungeren de medewerkers administratie ook als back-up voor: het onthaal, de klachtenbehandeling en het administratief archief.

Jouw profiel
Je beschikt minstens over een diploma secundair onderwijs. Net zoals alle medewerkers van MIROM Roeselare kan je goed samenwerken, ben je integer en beschik je over een goed analysevermogen. Bovendien verwachten we dat je nauwkeurig, klantgericht en flexibel bent. Daarnaast verwachten we dat je stressbestendig bent. Om alles administratief goed bij te houden en te verwerken, verwachten we dat je minstens een goede gebruikerskennis van het office-pakket hebt.

Ons aanbod

  • Een contract van onbepaalde duur
  • Interessante arbeidsvoorwaarden volgens vaste barema's, aangevuld met extralegale voordelen
  • Een aantrekkelijke verlofregeling
  • Gedegen interne en externe opleiding

Interesse?

Terug naar de vacatures

Schrijf je nu in >