MIROM Roeselare groeit en zoekt heel wat nieuwe collega's. Als administratief medewerker voer je diverse administratieve taken uit en sta je in tweede instantie in voor het onthaal van klanten en bezoekers.

Jouw profiel

  • Je hebt een diploma secundair onderwijs
  • Je bent administratief zelfstandig, nauwkeurig en klantgericht
  • Net zoals alle MIROM-medewerkers beschik je over het nodige analysevermogen, werk je goed samen en ben je integer.

Jobomschrijving

Onderstaande opdrachten worden verdeeld over de medewerkers. De dienst administratie bestaat uit 1 medewerker onthaal en 2 administratieve medewerkers.

De administratieve medewerkers verdelen onderstaande administratieve taken onder elkaar en springen (wanneer nodig) bij aan het onthaal:

  • Je volgt de dienstverlening en administratie i.v.m. inzameling grof vuil en ophaling tuinafval op.
  • Je staat in voor voorraadbeheer en onderhoud kantoormateriaal.
  • Je staat de diensten boekhouding en personeelsadministratie bij.
  • Klachtenbehandeling.

Taken onthaalfunctie (als back-up):

  • Je doet onthaal, verzending & telefonie.
  • Je bent mee verantwoordelijk voor het logboek wegingen en facturatie.
  • Je bent verantwoordelijk voor het administratief magazijn.
  • Je doet verkoop afvalzakken, compostvaten en -bakken aan het onthaal.
  • Je neemt diverse leveringen in ontvangst.

Aanbod

  • Contracten
    • Onbepaalde duur: 100% 
    • Bepaalde duur: 70% - 1 jaar
  • Werken in een glijdend stelsel, met thuiswerkmogelijkheden
  • Verloning volgens barema/anciënniteit
  • Uitgebreid verlofstelsel
  • Maaltijdcheques
  • Ecocheques
  • Volledige dertiende maand
  • Terugbetaling woon-werkverkeer, fietsvergoeding
  • Tweede pensioenpijler
  • Hospitalisatieverzekering
  • Aansluiting bij sociale dienst (GSD-V)

Interesse?

Stel jezelf kandidaat door jouw cv, motivatiebrief en kopie van diploma naar schonejobs [at] mirom.be te sturen.